Ταυτόχρονα με την υιοθέτηση του Κώδικα Δεοντολογίας το 2013, συστάθηκε Υπηρεσία Κανονιστικής Συμμόρφωσης, η οποία εντάσσεται στη Γενική Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών. Η βασική αποστολή της εν λόγω Υπηρεσίας συνίσταται στις παρακάτω δράσεις:
- Μεριμνά για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας Ομίλου ΕΛΠΕ από την Διοίκηση, τα Στελέχη και τους εργαζομένους όλων των εταιρειών του Ομίλου, αλλά και τους εξωτερικούς συνεργάτες του
- Παρέχει συμβουλές και διευκρινίσεις σε ζητήματα, που σχετίζονται με τα θέματα που ρυθμίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας και τις επιμέρους προβλέψεις του
- Εξετάζει δηλώσεις εργαζομένων, που σχετίζονται με περιπτώσεις ενδεχόμενης σύγκρουσης συμφερόντων και τη λήψη δώρων ή παροχών από τρίτους, προτείνοντας τις ενδεδειγμένες ενέργειες που είναι σύμφωνες με τις προβλέψεις του Κώδικα Δεοντολογίας και προστατεύουν τα συμφέροντα της εταιρείας και των εργαζομένων
- Λαμβάνει ενημερώσεις και καταγγελίες για παραβάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας και συνεργάζεται με τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου Ομίλου, τη Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών Ομίλου και κάθε άλλη αρμόδια Γενική Διεύθυνση για τη διερεύνησή τους
- Συμμετέχει στην κατάρτιση Πολιτικών της εταιρείας, που εξειδικεύουν θέματα του Κώδικα Δεοντολογίας ή σχετίζονται με αυτά
- Συμμετέχει σε εκπαιδεύσεις του προσωπικού του Ομίλου σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας.